Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Βραβείο!


Ένα βραβείο μας χάρισε η αγαπημένη φίλη από το blog "Και χείρα κίνει" και την ευχαριστώ πολύ... Θα πρέπει λοιπόν να πω 7 πράγματα για τον εαυτό μου:

  1. Μία από τις χαρές της ζωής μου, είναι να δίνω όμορφες στιγμές στα παιδιά.
  2. Μου αρέσει να ασχολούμαι μαζί με τις κόρες μου, με την μαγειρική και την ζαχαροπλαστική.
  3. Περιμένουμε με ανυπομονησία να έρθουν τα Χριστούγεννα για να στολίσουμε το σπίτι.
  4. Εκτός από το blog μου, επιβλέπω και το blog του Ιερού Ναού Αγ. Νικολάου Πειραιώς και θα χαρώ να γίνεται επισκέπτες του: http://agiosnikolaospeiraios.blogspot.gr/ 
  5. Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία και δεν χάνω ευκαιρία να διαβάζω.
  6. Κάθε καινούργια τεχνική που μαθαίνω στις κατασκευές, μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση.
  7. Χαίρομαι, όταν οι αναρτήσεις μου σας δίνουν ιδέες για νέες δημιουργίες.
Εγώ με την σειρά μου το χαρίζω σε όλους εσάς που με παρακολουθείτε. Σας ευχαριστώ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ!