Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Η Κυρά - Σαρακοστή (Κατασκευή)

Για φέτος σκέφτηκα να κάνουμε κάτι διαφορετικό! Ψάχνοντας βρήκα την Κυρά - Σαρακοστή φτιαγμένη σαν κάρτα! Το θεώρησα πρωτότυπο και αποφάσισα να την φτιάξουμε έτσι, κάνοντας κάποιες δικιές μου τροποποιήσεις!

ΥΛΙΚΑ
Χαρτόνι Α4 χρώματος μπεζ
Φωτοτυπίες λουλουδιών, κανάτας, παραθύρου, κεραμίδια και τραπεζιού.
Κυρά – Σαρακοστή (επιλέγουμε όποια θέλουμε).
Ποίημα της Κυρά – Σαρακοστής.
Χάρτινα πετσετάκια
Κόφτης.
Μαρκαδόροι.
Κόλλα.

ΕKΤΕΛΕΣΗ
Εκτυπώνουμε το ποίημα της Κυρά – Σαρακοστής στο    μισό Α4 μπεζ χαρτόνι. Από την έξω μεριά διαμορφώνουμε το σπίτι της. Κολλάμε δηλ. τις φωτοτυπίες ή αν τα έχουμε σε αυτοκόλλητα.
Με τον κόφτη χαράζουμε τα παράθυρα και σχηματίζουμε τα παντζούρια. Τα ανοίγουμε και από την μέσα μεριά κολλάμε ένα μέρος από το χάρτινο πετσετάκι που να καλύπτει τα ¾ του παραθύρου. Έτοιμο το κουρτινάκι μας.
Διπλώνουμε το χαρτόνι στην μέση για να σχηματίσουμε την κάρτα.
Τέλος, κολλάμε την Κυρά – Σαρακοστή στο κέντρο (Προσοχή: μην κολληθούν τα πόδια της για να μπορούν τα παιδιά να κόβουν κάθε Σάββατο το αντίστοιχο ποδαράκι). Εάν θέλουμε μπορούμε να κολλήσουμε ένα σταυρουδάκι πλαστικό ή μεταλλικό στο κεφάλι της.


Παλαιότερες παραλλαγές της Κυρά - Σαρακοστής που έχω κάνει είναι:

3 σχόλια:

  1. ΜΑΤΙΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ! ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μού αρέσουν πολύ οι κατασκευές σου,καί εμείς οί μεγάλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΤΙΝΑ, ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ, "ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ" http://mazi-xeri-xeri.blogspot.com
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ (ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ, Η ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΚΟΚΚΟΣ ΣΙΝΑΠΕΩΣ).ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΛΗ ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ, ΠΕΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ!